اقدامات پزشکی برای درمان شقاق

* اگر درمان های محافظه کارانه با شکست مواجه شوند، گزینه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد: 

* تزریق سم بوتولینوم: برای شل کردن اسفنکتر مقعد. 

* جراحی: در موارد شدید، ممکن است اسفنکتروتومی داخلی جانبی برای کاهش تنش در اسفنکتر مقعد انجام شود.

 

بهترین کلینیک ها برای درمان شقاق مقعدی در تهران

حتما میدانید که کلینیک، تخصص پزشک، تجربه و مهارت او نقش بالایی برای طی کردن یک درمان موفق دارد. اگر خواستار درمان شقاق مقعدی خود در یک کلینیک خوب در تهران هستید، شماره تماس، سایت ها و آدرس های کلینیک های زیر بسیار کمک کننده هستند.

درمانکده

درمانکده بعد از ۹ سال فعالیت در حوزه سلامت، اکنون با بیش از ۲۵۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های مختلف همکاری دارد و تا کنون به بیش از یک میلیون نفر از بیماران خدمت‌رسانی کرده است . این استارتاپ که با ایده محسن متولد شد، اکنون به یک خانواده ۳۴ نفره تبدیل شده که تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به بیماران و پزشکان انجام می‌ دهند تا نقش کوچکی در بهبود صنعت سلامت کشور داشته باشند. در این سایت نوبت دهی، شما از بین لیست زیادی از پزشکان، میتوانید یک پزشک را بر اساس نظرات بیماران انتخاب کنید.

* آدرس: (آدرس هر پزشک داخل سایت) 

* شماره تلفن: نوبت دهی ها آنلاین هستند

 

کلینیک دکتر علیرضا زارعی

 

کلینیک دکتر علیرضا زارعی برای درمان شقاق

 

در کلینیک دکتر زارعی ما ناراحتی و شرمساری مرتبط با این شرایط را درک می کنیم و تیم ما از متخصصان با تجربه مراقبت های بهداشتی به ارائه مراقبت های دلسوزانه و موثر اختصاص داده شده است. ما طیف وسیعی از گزینه های درمانی را متناسب با نیازهای فردی شما ، از جمله دارو ، روشهای حداقل تهاجمی و اصلاح شیوه زندگی ارائه می دهیم.

 

کلینیک زارعی یک رویکرد بیمار محور را در اولویت قرار می دهد ، از ارتباطات باز ، مراقبت شخصی و یک محیط راحت در طول سفر درمانی شما اطمینان می دهد. ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا بتوانیم تسکین پیدا کنید و کیفیت زندگی خود را بازیابی کنید.

دکتر علیرضا زارعی متخصص جراح عمومی هستند و ایشان با بیش از 12 سال سابقه درمان تخصصی بیماریهای نشیمنگاهی به کمک بیماران می پردازد. مرکز تخصصی کلینیک زارعی؛ درمان بیماری های نشیمنگاهی شامل بواسیر(هموروئید)، شقاق مقعدی، کیست مویی، فیستول و کیست مویی از سال 1391 فعالیت خود را زیر نظر دکتر علیرضا زارعی آغاز کرده و با استفاده از جدیدترین روشهای درمانی و بروزترین تجهیزات و به همراه کادر پزشکی مجرب موفق به درمان بیش از 100.000 بیمار گردیده است.

https://www.beytoote.com/news/medical-news/fissuretreatment1-clinics2-tehran.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد