تشخیص زگیل تناسلی در خانه با کیت ها اورژانسی

امروزه با تهیه برخی از کیت های اورژانسی میتوانید احتمال ابتلا به زگیل تناسلی را در خانه تخمین بزنید. در واقع انگار یک آزمایشگاه کوچک را در منزل تهیه کردید.

این کیت ها اغلب قادر به تشخیص نوع پرخطر اچ پی وی HPV 16 , HPV 18 هستند. 

بعد از تهیه این کیست تشخیص زگیل تناسلی در خانه حتما دستورالعمل های داخل جعبه را دنبال کرده و قبل از استفاده دقت کنید که کاملا دست های خود را شسته و ضدعفونی کنید.

سواب داخل جعبه که وسیله نمونه گیری بوده، به صورت واژینال برای زگیل تناسلی زنان و به صورت نمونه گیر ادرار برای زگیل تناسلی مردان استفاده میشود.

پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده و اقدام به انجام هر روش تشخیص، با پزشک مشورت کنید.

تشخیص زگیل تناسلی در خانه با سرکه یا اسید استیک

استفاده از سرکه برای تشخیص زگیل تناسلی در خانه روشی است که ممکن است برخی افراد آن را امتحان کنند، اما روش قابل اعتماد یا توصیه‌ ای نیست. 

آزمایش سرکه شامل استفاده از محلول سرکه رقیق شده در ناحیه مشکوک به زگیل و بررسی هرگونه تغییر در رنگ یا ظاهر است. تفکری که پشت انجام این روش بوده، این است که سرکه باعث سفید شدن زگیل ها می شود و دیدن آنها را آسان تر می کند.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که آزمایش سرکه یک ابزار تشخیصی قطعی برای زگیل تناسلی نیست. در حالی که گاهی اوقات زگیل تناسلی ممکن است با استفاده از سرکه سفید شود، سایر بیماری های پوستی یا تغییرات طبیعی در رنگدانه های پوست نیز میتوانند نتایج مشابهی داشته باشند.

تشخیص زگیل تناسلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.