چگونه سئو سایت را به بهترین حد خود برسانیم


طراحی سایت بر دو اساس بنیادی بنا شده است: خلاقیت و تقلید.

اکثر طراحان سایت مشتاق به در اختیار داشتن و استفاده از به روزترین روش های طراحی و بهینه سازی سایت هستند تا هنگامی که این روش ها همگانی باشند. برخی مواقع این خلاقیت جای خود را به تعصب بدون مورد می دهد. ولی سفارش می شود که با نگاهی بزرگ و گسترده از تقلید تعصب گرانه به روش های تازه به این کسب و کار نگاه کنید. در این نوشته در باره روش های سئو نکاتی را مطرح می نماییم.

 

ادامه مطلب ...

SEO یا بهینه سازی موتور جستجوگر چیست؟


سئو نوعی بازاریابی است که بدون هزینه بتوانیم در موتورهای جستجوگر بیشتر دیده شویم. سئو شامل دو عنصر است: تکنیک و خلاقیت ، که هر دو لازمه ی بهبود رتبه و ترافیک و افزایش آگاهی می باشند. سئو جنبه های زیادی دارد ، از لغات درون صفحه شما گرفته تا راهی که سایت های دیگر به سایت شما لینک شوند. بعضی مواقع سئو به راحتی بدین معناست که مطمئن شوید سایت شما طوری ساخته و سازماندهی شده که موتورهای جستجوگر آن را بفهمند.

 

ادامه مطلب ...

تعامل مردم با موتورهای جستجو


مهمترین و مناسب ترین استراتژی پیرامون سئو اینست که با بازدیدکنندگان خود یکدل باشید. زمانی که متوجه شدید لازمه ی بازار چیست میتوانید کاربران را بهتر جذب و آنها را حفظ کنید.

“برای کاربران بسازید نه برای موتورهای جستجو”

 

ادامه مطلب ...

آموزش انتخاب دامنه و آدرس مناسب برای سئو


بخش سوم اصول اولیه طراحی و توسعه موتور جستجو را با ما همراه باشید. این بخش از راهنما را در اختیار برنامه نویسان و طراحان و تمام افرادی که در ساخت سایت شما سهیم هستند بگذارید تا همه روی یک چیز تمرکز کنند.
 
ادامه مطلب ...

نکات طلایی طراحی سایت قبل از سئو

 

اینکه یک دارنده سایت باشی کار سختی است. همین هفته پیش با یکی از بهترین مشتری‌هایمان یک قرار نهار داشتم تا پروسه پیشرفت طراحی فروشگاه دیجیتال اش را مرور کنیم و راجع به عوامل‌ها، بهینه سازی سایت و سئو سایت، مشکلات شخصی و جزئیات کوچکی که یک” دارنده سایت ” باید بداند صحبت کنیم. و همه این کارهایی که صورت گرفت در جهت بالا بردن فروش آن فروشگاه بسیار می توانست تأثیرگذار باشد.
 
ادامه مطلب ...