نکات طلایی طراحی سایت قبل از سئو

 

اینکه یک دارنده سایت باشی کار سختی است. همین هفته پیش با یکی از بهترین مشتری‌هایمان یک قرار نهار داشتم تا پروسه پیشرفت طراحی فروشگاه دیجیتال اش را مرور کنیم و راجع به عوامل‌ها، بهینه سازی سایت و سئو سایت، مشکلات شخصی و جزئیات کوچکی که یک” دارنده سایت ” باید بداند صحبت کنیم. و همه این کارهایی که صورت گرفت در جهت بالا بردن فروش آن فروشگاه بسیار می توانست تأثیرگذار باشد.
  

نکته اول: داشتن یک طراحی سایت عالی


طراحی وب سایت مرکزی است که شما تمام تلاشتان را برای کسب و کارتان اکنون تان و نیز کسب و کاری که در آینده خواهید داشتمی‌گذارید. چرا؟ ما در سال 2016 هستیم و بیش از 90 درصد تصمیماتی که برای خرید و فروش گرفته می‌شود در طراحی سایت‌ها اتفاقمی افتد. مردم در اینترنت جستجو می‌کنند، محصول، فروشنده و خدماتشان را پیدا می‌کنند و پس از مشاهده و مقایسه خرید می‌کنند. بر اساس آخرین تحقیقات بر روی فروشگاه مذکور، نتایج زیر به‌ دست آمده است.

70 درصد از مشتری‌های شما، قبل از اینکه شما را رو در رو ببینند، به دنبال شما در موتورهای جستجو هستند. این جالب و شگفت آوراست. 90 درصد این جستجوها، درواقع پرس و جو کردن و تحقیق محلی نیست بلکه به‌صورت آنلاین و از طریق موتورهای جستجو است.می‌بینید سئو سایت شما خیلی خیلی پراهمیت است همچنین این نشان می‌دهد که شما باید از طریق طراحی سایت خود با مشتری ارتباط برقرار کنید، تبلیغ داشته باشید و آنان را جذب طراحی سایت تان کنید. با ما باشید برای آموزش سئو قبل از هر چیز، این سؤالات را راجع به طراحی سایتتان از خودتان بپرسید.

1 – مشتریان آینده شما چه کس یا کسانی هستند؟ طراحی سایت شما کدام دسته از مشتری‌ها را هدف گرفته است؟

2 – برای چه نوع مشتری / چه تیپی / و چه منطقه‌ای دارید سایت طراحی می‌کنید و سایت شما باید چه سوالاتی از سؤالات آن‌ها را پاسخ دهد؟

3 – آیا طراحی سایت شما واضح و شفاف است؟

4 – آیا اگر نگاهی اجمالی به سایت تان بیندازید و بخواهید حسی به آن داشته باشید، شما را راضی می‌کند؟

5 – آیا طراحی سایت شما، اصول و روش شما را منتقل می‌کند؟

 

دومین نکته: مسیریابی (راهنما) طراحی سایت شما


یکی از عناصر کلیدی در موفقیت یک طراحی سایت، مسیریابی آن است (منظور، همان راهنما است). اینکه یک منوی اصولی  big bar  داشته باشید تا بازدیدکنندگان شما را مستقیماً به صفحاتی که می‌خواهند هدایت کند. در بسیاری از پروژه‌ها و گاهی در مواردی، ما مشکلات زیادی را با این ” راهنما ” یا “مسیریابی سایت ” داشته‌ایم. یکی از کارهای مهمی که ما با مشتریانمان انجام می‌دهیم این است که قبل از طراحی سایت برای آن‌ها، با آنها می‌نشینیم و یک نقشه سایت می‌کشیم تا در آن، بخش‌های مهم، زیرمجموعه‌های مهم و صفحاتی که باید سایت شامل آن‌ها باشد را مشخص کنیم. حتماً در سایت‌هایی که از آن‌ها دیدن کرده‌اید نوار راهنمایی که حاوی موارد زیر است رادیده‌اید.

Home/about…/communities/news/contacts

فارسی: خانه / درباره ما / اجتماعات/ اخبار/ ارتباط با ما و…

می‌بینید؟ به همین سادگی…ساده است، نه؟

ده نکته طلایی طراحی سایت قبل از سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.