تاثیر قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی + فواید و عوارض

تاثیر قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی + فواید و عوارض

یکی از روشهای ضعیف کردن ویروس اچ پی وی HPV در بدن برای از بین بردن همیشگی زگیل های تناسلی، تقویت سیستم ایمنی است. بیماران می توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از داروهای متعددی با تجویز پزشک استفاده کنند که قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی یکی از آنها است.

توجه کنید که تاثیر این کپسول ها در بدن هر فرد متفاوت بوده و بیماران باید حتما زیر نظر پزشک مصرف این دارو را شروع کرده و دوره آن را به اتمام برسانند.

یکی از عوارض خطرناک زگیل های تناسلی در صورت باقی ماندن ویروس در بدن، ابتلا به سرطان در ناحیه تناسلی زنان (واژن) و مردان (آلت تناسلی) است.

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

کپسول های پاورفیت

قرص پاورفیت یک محصول گیاهی است که از قارچ شیتاکه تهیه شده و به عنوان یک مکمل غذایی برای افزایش قدرت جنسی و بهبود عملکرد جنسی در مردان و زنان تبلیغ می‌شود. این محصول معمولا شامل عصاره‌های گیاهی مختلف مانند جینسینگ، مکا، زنجبیل و سایر گیاهان است.

تاثیر قرص پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی به عنوان یک بیماری عفونی ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی، شامل داروهای ضد ویروسی مانند آسیکلوویر، والاسیکلوویر، فامسیکلوویر و داروهای دیگر مورد تایید برای درمان زگیل تناسلی است.

میزان دوز استفاده شده از قرص پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی روزانه 2 کپسول، به شکل 1 عدد قبل از صبحانه و 1 عدد قبل از ناهار حداقل طی یک دوره 3 تا 6 ماهه است. بهترین زمان مصرف کپسول ها جهت تقویت سیستم ایمنی حداقل یک ماه، در آغاز تغییرات فصلی و همچنین در آغاز فصول سرد از سال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.