چگونه صفحه درباره ما را در طراحی سایت قوی تر کنیم؟

چگونه صفحه درباره ما را در طراحی سایت قوی تر کنیم؟


 

صفحه “درباره ما”، یکی از پر طرفدارترین قسمت های طراحی سایت تهران شماست. طراحی سایت های بسیاری هست که به این قسمت، توجه لازم را نمی نمایند و از این رو، کاربران قادر نیستند به این صفحه جذب شده و فهم درستی از کسب و کار شما را در ذهن خود ایجاد کنند. با رعایت موردهایی که در این نوشته ارائه می کنیم صفحه “درباره ما” را در طراحی سایت تهران خود تقویت نمایید و برای مخاطبان سایت جذابیت ایجاد کنید.


به صفحه درباره ما، تشخص بدهید

  

ابن گونه فرض کنیم که سایت شما دارای متن های جالبی راجع به کالاها و پست های وبلاگ است که به صورت جذاب و سودمندی نوشته شده اند. از این رو، به چه دلیلی صفحه درباره ما طراحی سایت تهران شما بایست خشک و بدون جذابیت باشد؟


فرقی نمی نماید که طراحی سایت تهران و یا کسب و کار شما به طور کلی داری چه فردیت ها و چه ویژگی هایی است، صفحه درباره ما سایت شما بایست با این ویژگی ها و تشخص ها مطابقت داشته باشد تا بتواند کاربران را به خود جذب نماید. به طور مثال اگر در طراحی وب سایت خود از لحن شوخ طبعانه ای استفاده کرده اید، این لحن را نیز بایست در صفحه درباره ما یا در شرح های از کسب و کار تان نیز به کار ببرید.


استفاده از عکس ها و ویدئو ها در صفحه “درباره ما” طراحی سایت تهران


مخاطبان سایت روی صفحه درباره ما سایت شما کلیک می نمایند، چون می خواهند راجع به شرکت و کسب و کار شما موردهای بیشتری بدانند. آن ها به دنبال خاطری هستند تا قانع گردند که از طراحی سایت تهران شما خرید نمایند و در این صفحه می خواهند دریابند که فرق شما با رقیبان تان در چه موردهایی است. همه این موردهای را بایست در طراحی صفحه “درباره ما” طراحی سایت خود مراعات نمایید.


یک راه آسان برای این قضییه این است که از عکس ها و ویدئو ها استفاده نمایید. برای اثر گذاری بیشتر بر مخاطبان سایت خود از فیلم بردارها و عکاس های حرفه ای کمک بگیرید. یک ویدئوی ۶ دقیقه ای که راجع به ویژگی ها و مزایای کسب و کار تان است، اثر خیلی مناسبی از متن های خالی می گذارد.


در صفحه درباره ما فقط از خودتان ننویسید


به طور معمول در این صفحه بایست از ویژگی های خود و اعضای گروه تجاری تان صحبت کنید، اما به خاطر بسپرید که مخاطبان به طراحی سایت شما نمی آیند تا رزومه شما را بخوانند.


موردی که واقعا می خواهند این است که شما چه موردهایی را به آن ها در این طراحی سایت تهران ارائه می دهید. آن ها می خواهند بدانند که شما به چه نحوی مشکل آن ها را حل می نمایید. این موردهای را در مطالب صفحه درباره ما طراحی سایت تهران خود بگذارید تا مخاطبان بتوانند به آسانی برتری کالاها و خدمات سایت و کسب و کار شما را درک کنند.


هدفدار به ایجاد صفحه درباره ما طراحی سایت خود بیندیشید


خیلی از طراحی سایت ها، این صفحه را بدون هدف می سازند. بایست برای این صفحه از طراحی سایت تهران خود نیز هدفی در نظر بگیرید و مطابق با آن پیش روید. آیا مخاطبان تشویق می گردند تا بارها و بارها به این صفحه از سایت شما رجوع کرده و مطالب را مرور نمایند؟ بایست مطالب این صفحه از طراحی سایت طوری باشد که مخاطبان را جذب خود کند و تمایل داشته باشند راجع به کسب و کار شما مطالبی را مطالعه نمایند.


هم چنین با گذاشتن دکمه های فراخوانی به مشارکت در قسمت های مختلف صفحه “درباره ما” طراحی سایت خود، قادر هستید مخاطبان را تشویق به خرید از طراحی سایت فروشگاهی خود نمایید.


در این صفحه، خود را مثل یک داستانگو فرض کنید


روایت کنندگان داستان با تجربه و خوب بایست توانایی جلب نمودن نظر اشخاص را داشته باشند و بایست آن ها تشویق نمایند تا آخر داستان را گوش دهند. صفحه درباره ما طراحی سایت شما هم بایست به همین شکل باشد.


هنگامی که مطلب های خود را آپدیت می نمایید، از دید انتقادی به آن نگاه کنید و از خودتان بپرسید: “به چه دلیلی کاربران سایت، همه مطالب این صفحه از سایت من را مطالعه می کنند؟ ” اگر مخاطبان از ابتدا تا انتهای مطالب موجود در صفحه درباره ما طراحی سایت تهران شما را نمی خوانند، بایست مجددا مطالب خود را ارزیابی نمایید و از دید یک راوی به آن نگاه کنید و نقطه های ضعف خودتان را پیدا کنید و آنها را برطرف نمایید.


هنگامی که این موردهای بالا مراعات ننمایید، کاربران، صفحه “درباره ما” طراحی سایت شما را بیهوده و ناسازگار درک می نمایند. بیشتر از این که بخواهند راجع به کسب و کار شما اطلاعات بیشتری به دست آورند و یا خرید نمایند، منصرف می شوند. با وب کندو به روز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.